<re:Con> predstavlja digitalne alate, softverske aplikacije i igre koje su napravili umjetnici. Kroz izlozbu, vecer prezentacija i diskusiju te laboratorij/radionice <re:Con> istrazuje kako su mnogostruke upotrebe softvera i hardvera mijenjale i transformirale umjetnost.

<re:Con> predstavlja radove medjunarodnih umjetnika koji su prihvatili nove oblike produkcije i izlaganja eksperimentirajuci s umjetnickom upotrebom tehnologije. Izlozba se zanima nacinima na koje tehnologija moze biti posrednik izmedju muzicara i slusaoca, tehnicara i korisnika, proizvodjaca i potrosaca, te istrazuje kako umjetnici koji postavljaju publiku kao sudionika dekonstruiraju tradicionalno poimanje tih odnosa.

<re:Con> oslikava zamagljene granice izmedju tehnoloske inovacije i umjetnicke produkcije, propitujuci kako tehnologija i metode razvijene u softverskoj, hardverskoj i industriji igara mijenjaju nacin na koji dozivljavamo umjetnost. Ukljucujuci umjetnike koji se izdizu iznad iskljucivo kreativnog spektra i estetizacije, a istrazuju korisnicka sucelja, alate i mehanizme. <re:Con> ispituje kako su oblici stvoreni da unaprijede funkcionalnost manipulacije podacima postali sami za sebe kreativni mediji.

Sudionici <re:Con> mijenjaju uzorak umjetnicke prakse zanimajuci se ne samo za sadrzaj vec i za nacin na koji je sadrzaj osmisljen i realiziran. Izlozba predstavlja autore koji su redizajnirali produkciju, prezentaciju i isporuku mehanizama. To je jasno vidljivo u Mongrelovom Heritage Gold softveru koji je verzija popularnog softvera Photoshop ali s promijenjenom svrhom. Umjesto da manipulira s bojom i kontrastima slike Mongrelov softver manipulira s kulturnim identitetima, dozvoljavajuci korisnicima da mijenjaju rasne karakteristike. I / O / D, grupa iz Velike Britanije, promislja tehnologiju, korisnicka sucelja i interkaciju korisinika stvarajuci inovativne softverske aplikacije. The Web Stalker je pretrazivac koji u potpunosti mijenja metaforu stranice na kojoj su bazirani pretrazivaci kao sto su Internet Explorer ili Netscape Navigator, i vizualizira mrezu kao seriju prostorno predstavljenih odnosa.

Ti projekti nisu umjetnicki sadrzaji sami za sebe, vec alati kojima drugi korisnici trebaju izmisiliti i istraziti sadrzaj. Umjetnik je tu postao proizvodjac alata i direktno utjece na produkciju i distribuciju medija. Desktop sucelje je tako osiguralo novu drustveno angaziranu ulogu umjetnika. Razvijajuci svoje vlastite alate koji zatim mogu biti slobodno raspodijeljeni korisnicima, umjetnik prekida oslanjanje na komercijalne proizvodjace softvera koji dominiraju softverskom industrijom.

Jedan od najpopularniji oblika zabave suvremene kulture su kompjuterske igre. <re:Con> promislja kako su igre utjecale na razvoj novih formi tehnoloske kreativnosti, analizirajuci tehnike i strategije koje umjetnici i tehnicari koriste stvarajuci i koristeci se igrama. Reprogramirajuci Nintendo Gameboy austrijski umjetnik i programer Christoph Kummerer stvorio je novi zvucni uredjaj - Gameboy Pocketnoise. Ovaj primjer pokazuje kako hardver za igre moze biti pretvoren u umjetnicki rad.
Delire prezentira qthoth, masinu za igre, upravljajuci kojom korisnici stvaraju jedinstvene vizualne i zvucne kreacije. Istrazujuci nove forme interakcije i komunikacije izmedju kompjuterskih korisnika, qthoth se takodjer moze koristiti kao multikorisnicko online okruzje za stvaranje glazbe.

Istrazivanjem kompozicija od zvukova koje proizvode korisnici se bavi i britanska grupa Audiorom, ciji rad ShiftControl, preispituje ulogu korisnika kao muzicara.